Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2011-06-26T21:36:09+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).

a) 2C₁₅H₃₂ + 31O₂---->30CO + 32H₂O

b) C₉H₂₀ + 14O₂---->9CO₂ + 10H₂O

c) C₁₁H₂₄ + 6O₂---->11C + 12H₂O

1 5 1
2011-06-26T22:03:11+02:00

2.  Uzupełnij równania reakcji spalania alkanów:

 

a)   2 C15H32  +  31 O2  ---->   30 CO  +  32 H2O

b)   C9H20   +  14 O2     ---->     9 CO2  + 10 H2O

c)   C11H24  +  6 O2      ---->   11 C  +  12 H2O