1 jesteś na stypendium jezykowym w Niemczech. Na osiedlu na którym mieszkasz planowana jest budowa nowego centrum handlowego zamiast obiektu sportowego. Grupa twoich kolegów chce przygotować akcję protestacyjną. Proszą cie o pomoc w przygotowaniu zaproszenia na spotkanie innych zwolenników centrum sportowego. W ZAPROSZENIU:
*podaj termin spotkania
*opisz przyczynę spotkania
*podaj argumenty za budową obiektu sportowego
*poproś o zaangażowanie innych

2.Napisz List do kolegi z Niemiec o swojej niedawnej przeprowadzce . W LIŚCIE :
*podaj termin przeprowadzki i przyczynę zmiany mieszkania
*wymień co najmniej dwa utrudnienia związane ze znalezieniem mieszkania
*opisz krótko przeprowadzkę i poinformuj kto ci w niej pomógł
*napisz,jakich mebli jeszcze nie masz i zaproś kolegę do siebie

LIST 120- 150 słów


POTRZEBUJE TYCH ZADAŃ NA 28.02 DO GODZINY 19

DAJĘ NAJ!!! JEŻELI BĘDZIE DOBRZE ZROBIONE :))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T21:26:51+01:00
1
Zapraszam wszystkich mieszkancow osiedla na akcje protestacyjna zwiazana z budowa nowego centrum handlowego zamiast obiektu sportowego. Spotkanie odbedzie sie 12.03.2010 na osiedlu. Centrum sportowe przyda sie kazdemu. Mlodszym i starszym. prosze o zaangazowanie sie w ta sprawe.

Einladung

Ich lade alle Einwohner Protest Wohnungsbestand durch den Bau eines neuen Einkaufszentrums anstelle einer Sportanlage. 12/03/2010 Treffen findet auf dem Gut zu nehmen. Sportzentrum nützlich für alle. Jüngere und ältere. Bitte beziehen sich in dieser Angelegenheit.

2 Drugiego zadania nie wiem jak napisac ale jak bys napisal po polsku to bym ci przetlumaczyla
3 3 3
2010-02-27T23:28:50+01:00
2.Napisz List do kolegi z Niemiec o swojej niedawnej przeprowadzce . W LIŚCIE :
*podaj termin przeprowadzki i przyczynę zmiany mieszkania
*wymień co najmniej dwa utrudnienia związane ze znalezieniem mieszkania
*opisz krótko przeprowadzkę i poinformuj kto ci w niej pomógł
*napisz,jakich mebli jeszcze nie masz i zaproś kolegę do siebie

Lieber Adam,
Ich habe für dich interessante Nachricht. In den letzte Woche war ich zog um. Ich muss umziehen, weil Eigentümer meine alte Wochnung die Miete hob. Das Preis ist sehr gewachsen. Ich habe keine so viel Geld.
Ich finde neues Wohnung sehr lange. Das ist sehr schwer und kompliziert. Die Preise überall sind hoh, die Wohnungen sind wenig und meinstens war weit entfernt von meiner Hochschule .
Meine Umzug dauerte kurz, weil ich wenig Sache haben. Ich musste nicht die Transport Firma anstellen. Meine Eltern haben mir geholfen.
Ich habe vorerst keinen Tisch und Schreibtisch. Ich habe auch keine Gardinen und einen Teppich, aber gefällt mir.
Ich möchte dich eingeladen. Komm zu mir am Freitag. Herzlich lade ich dich ein.
Viele Grüße, XYZ.
3 4 3