Zad1
Podczas trzydniowego rajdu rowerowego uczniów przejechali 65km.Drugiego dnia pokonali dwa razy dłuższą trasę niż pierwszego dnia a trzeciego o 5km więcej niż pierwszego dnia .Ile km przebyli każdego dnia? Zapisz wszystkie obliczenią
zad2
zapisz w jak najprostszej postaci
a)7x kwadrat-4x-6x kwadrat+4-x kwadrat+5x=
b)-2(3a-2b)-4a(2-3a+2b)=
c)(4-x)(2x+5)-4=
d)(4-2x)(3x-3)-2x(3x+1)=
prosze o jak najszybsze rozwiązanie bo to na poniedziałek

3

Odpowiedzi

2010-02-27T19:44:27+01:00
Ad 1
analiza
i dzien x
2 dzien 2x
3 dzien x+5
razem 65

x+2x+x+5=65
4x=60
x=15

wiec
1 dzien 15 km
2 dzien 30 km
3 dzien 20km

daj najlepsza wypowiedz dla mnie bo ci pomoglem ;)
2010-02-27T20:02:07+01:00
Zad.1.
65km - trasa przejechana 1 dnia
65*2=130 km - trasa przejechana 2 dnia
65+5=70 km - trasa przejechana 3 dnia

Zad.2.
a)58x - 41x
c)4-4-x+5
d)2+2x
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T20:04:43+01:00
1.
x-trasa przejechana I dnia
2x-trasa przejechana II dnia
x+5-trasa przejechana III dnia
65km-cała trasa
x+2x+x+5=65
4x=65-5
4x=60 |:4
x=15
pierwszego dnia uczniowie przebyli 15 km,
drugiego 2*15=30km,
a trzeciego 15+5=20km.



2.

7x kwadrat-4x-6x kwadrat+4-x kwadrat+5x=
b)-2(3a-2b)-4a(2-3a+2b)=
c)(4-x)(2x+5)-4=
d)(4-2x)(3x-3)-2x(3x+1)=



a)7x²-4x-6x²+4-x²+5x= x+4

b)-2(3a-2b)-4a(2-3a+2b)=-2a+4b-8ab

c)(4-x)(2x+5)-4=4-4-x+5

d)(4-2x)(3x-3)-2x(3x+1)=2+2x