Odpowiedzi

2010-02-27T19:48:42+01:00
2.
0,34m=34cm
P=a*b
591,26cm2=a*34cm
a=591,26cm2/34cm=17,39cm

Odp.Szerokość prostokąta wynosi 17,39cm.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T19:56:35+01:00
2.Znajdź szerokość prostokąta, którego pole jest równe 591,26 cm², a długość 0,34 m

a - dlugosc
b - szerokosc

a*b = 591,26 cm²

a = 0,34m = 34cm

34b = 591,26/:34
b= 17,39cm


1. Dzielnie pisemnie jest w załączniku.