Odpowiedzi

2010-02-27T19:49:25+01:00
XD Nauczycielom się chyba nudzi xD

Zacznij od..
Dawno dawno temu gdzieś za wielką górą porośniętą trawą stał wielki kamień.Był on koloru szarego lekko porośnięty mchem. Lecz nie był to zwykły kamień był on zaczarowany. Liczył kilka set lat. ... myśl coś dalej :D Początek jest :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T23:10:39+01:00
Była sobie młoda i piękna dziewczyna, której matka umarła w pożarze. Jej ojciec wraz z nią zaczęli szukać nowego domu jednak nie byli oni zbyt bogaci. Dziewczyna miała na imię Roza i bardzo płakała za matka. Roza miała także pamiątkę po swej owej matce, która dała jej ja w dniu urodzin, był to szafirowy kamień pobłyskujący do słońca. Roza zawsze nosiła go w woreczku na szyi lecz gdy raz się jej gdzieś zapodział i go nie ubrała to jej matka zginęła w pożarze. Roza wraz ze swoim ojcem, wkrótce znalazła dach nad głową jednak dziewczyna była bardzo zaciekawiona dziwnym zapiska na drzwiach do jej pokoju. Gdy w wekend poszła pobawić się z różnymi zwierzętami potknęła się na schodach i nie wiedząc zgubiła szafirowy kamyczek. Gdy wróciła do domu jej ojciec leżał w łóżku i ledwo oddychał. Szybko pobiegła do swojego pokoju i zaczęła szukać lekarstw w swojej malutkiej apteczce. Głośno wymówiła słowa, że chce znaleźć owy lek, a jej życzenie się spełniło. Rankiem Roza usiadła zapłakana na łóżku i powiedziała, że chciała by aby jej tatuś szybko wyzdrowiał i pobiegła do kuchni aby zrobić mu śniadanie ale sama je tam zastała przy, którym siedział jej tatuś całkiem zdrowy. Dziewczyna bardzo ucieszona wiedząc,że wszystko jest dobrze a jej ojciec żyje i jest w bardzo dobrym humorze pobiegła na pole aby pohuśtać się na huśtawce. I wtedy za uwarzyła, że na schodach leż jej pamiątka po matce - kamyk. Włożyła go do woreczka i pobiegła uradowana do taty. Noca śnił się jej straszny sen, że jej ojciec umarł. Przestraszona dziewczyna usiadła na łóżku i powiedziała, że chce aby jej i jej ojcu nigdy nic nie groziło. I tak też było, że jej matka podarowała jej kamyk z dobrego serca ale był on zły, a ciekawe drzwi spełniały marzenia. Dziewczyna żyło ponad 100 lat, a jej ojciec jeszcze dłużej.