Musze napisać znaczenia oto tych przysłów jak by ktoś był taki miły :D

Czym chata bogata , tym gościom rada

Kochanego ciała nigdy za wiele

Cisza jak makiem zasiał.

Apetyt rośnie w miarę jedzenia.

Szewc bez butów chodzi.

Śmieje się jak głupi do sera

Wyszło szydło z worka.

Lepiej nosić niż prosić.

3

Odpowiedzi

2010-02-27T20:05:17+01:00
1) Każdy stara się dać od siebie jak najwięcej znajomym.
2) Lubimy mieć dużo tego, co kochamy.
3)Bezwzględna cisza.
4)im więcej masz, tym więcej chcesz mieć
5)Dbając o innych, nei dbamy o siebie.
6)Śmieje sie bez sensu.
7)I mamy jasność.
8)Lepiej mieć niż zdobywać.

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T20:11:27+01:00
Czym chata bogata , tym gościom rada
Jeśli mamy czegoś dużo, dzielimy się z innymi.

Kochanego ciała nigdy za wiele.
Lubimy mieć czegoś dużo, co kochamy.

Cisza jak makiem zasiał.
Nieugięta cisza.

Apetyt rośnie w miarę jedzenia.
jeśli mamy czegoś dużo, chcemy mieć jeszcze więcej.

Szewc bez butów chodzi.
Człowiek dbający o innych, przestaje dbać o siebie.

Śmieje się jak głupi do sera.
Śmiać się z byle powodu.

Wyszło szydło z worka.
Ujawnienie się prawdy.

Lepiej nosić niż prosić.
lepiej mieć coś swojego, aniżeli żyć na łasce innych.
3 3 3
2010-02-27T20:15:27+01:00
1) Mamy czegos dużo i dzielimy się z innymi
2) Lubimy mieć dużo tego, co kochamy.
3)Bezwzględna cisza.
4)Jeśli mamy czegoś dużo chcemy miec jeszcze więcej
5)Człowiek, który dba o innych z czasem zaniedbuje samego siebie
6)Śmieje z każdej głupoty.
7)Ujawnia sie prawda.
8)Lepiej mieć coś swojego niz pożyczać się kogoś
2 4 2