Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T20:06:42+01:00
Dane:
g = 10 [m/s²]
V = 72 km/h = 72 000 m / 3600 s = 20 [m/s]
Rozw.:
h = V² / 2g = (20 [m/s])² / 2 × 10 [m/s²] = 20 m
2 5 2
2010-02-27T20:16:00+01:00
Witaj
dane v=72km/h=20m/s, g=10m/s2=10N/kg,
szukane h
Epmax na górze zostaje przekształcona w Ekmax na dole
Epmax = Ekmax
mgh = 0,5mv2
h = v2/2g = 400m2/s2 / 20m/s2 = 20m

........................pozdrawiam
3 5 3