Odpowiedzi

2010-02-27T20:09:27+01:00
X-obecny wiek Ani


2(x-5) = x+5
2x-10 = x+5
2x-x = 5+10
x = 15

Odp. Ania obecnie ma 15 lat.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T20:10:23+01:00
X - wiek Ani teraz

2*(x-5) = x+5
2x-10 = x+5
2x-x= 10+5
x=15

Sprawdzenie
Ania ma teraz 15 lat
5 lat temu miała 10 lat
za 5 lat będzie miała 20 lat
10 to dwa razy mniej niż 20

Odp; Ania ma 15 lat
1 1 1
2010-02-27T20:10:49+01:00
A- wiek ani
2*<a-5>=a+5
2a-10=a+5
a=15

Odp. Ania ma 15 lat