Odpowiedzi

2010-02-27T20:11:23+01:00
Justin Bieber - One time
Lady Gaga - Bad romance
Agnieszka Chylińska - Nie mogę Cię zapomnieć
Kesha - Tik tok
Sasha - To nic kiedy płyną łzy
Rihianna - Russian Roulette
Iwona Węgrowska - Uwieziona
Paulla - I gdyby ktoś
Ania Wyszkoni - Lampa i sofa
Feel - Pokaż mi niebo

Licze na naj
2010-02-27T20:15:49+01:00
Anna Maria Jopek "Na dłoni"
Natalia Kukulska "Im więcej Ciebie tym mniej"
Christina Augilera "Hurt"
Piotr Rubik "Nie wstydź się mówić że kochasz"
Sarah Connor "Skin on skin"
Maanam "Po to jesteś na świecie"
Patrycja Markowska "Zaćmienie serca"
Seweryn Krajewski "Wielka miłość"
Sasha "Zaczaruj mnie ostatni raz"
Varius Manx "zamigotał świat"

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T20:16:12+01:00
1. Rihanna - Cry
2. Rihanna - Rude Boy
3. Honey - Be Free
4. Honey - Po nocy przyjdzie dzień
5. Robert M feat. Nicco - Dance hall track
6. Akon feat. Pitbul - shut it down
7. Peja - styl życia gnoja
8. Peja - Tak bardzo chce
9. Paramore - Decode
10. Paramore - Misery Business

TO tak jak na mój gust ale każdy ma inny XD ^^
1 5 1