Odpowiedzi

2010-02-27T20:10:33+01:00
Na wypracowaniu z zemsty może być charakterystyka bohaterów , opis poszczególnych scen z książki , lub rozprawka albo opisać dany dział z książki ,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T20:11:15+01:00
Mysle ze moze byc charakterystyka postaci ja tak mialam no i ktory bardziej mi sie podobal bohater.Tylko to mialam
pozdrawiam ;))
2010-02-27T20:12:15+01:00
Może być: napisz list do rejenta na temat jego zachowania wobec murarzy,Lub
-Napisz w imieniu Rejenta charakterystykę Cześnika(lub odwrotnie)