Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T20:16:06+01:00
Moim zdaniem każdy z nas jest Odysem ponieważ jest patryjotą! W każdym człowieku kryje się dobroć do osub nam bliskich. Odyseusz był dobrym człowiekiem, pomysłowym i zarazem nieodpowiedzialnym gdy zdradził cyklopowi swe imię. Każdy z nas jest pomysłowy i szlachetny. Ma serce i dobroć w nim!

Jak źle to zorry. :)
2010-02-27T20:17:44+01:00
Cześć to prawda każdy z nas jest Odyseuszem powracającym do Itaki gdyż przesto że codziennie popełniamy błędy do kturych ciężko nam się pszyznać ale wybierz kąkretne cytaty o tym co Odyseusz zrobił że przez 10 lat wracał do swojego kraju , co zawinił bogom i co zrobił z bożkiem który po niego pszyszedł , i o tym co było jego karą .