Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T20:18:42+01:00
Kapłańską:np. uczestniczyć w Scholl, ministranturze, jakiś kółkach różańcowych itp.
2010-02-27T22:01:35+01:00
1- kapłańska to rozmowa z kaplanem , albo chodzic na msze , modlz sie za nich !
ale przedewszystkim modlitwa ! tak jak MArgaretka

2- wyznajemy wiare i zaczynamy chodzic do kosciola i wierzyc w boga
2010-02-28T00:29:28+01:00
1. załącznik
2.chodzenie na msze, na kółka różańcowe, rozmawiać z kapłanem, być ministrantem