Odpowiedzi

2010-02-27T20:22:15+01:00
Spoko dam Ci z moich lekcjii na bank jest dobre bo dostałam 5!!

1.Wizyta Gandlalfa i krasnoludków u Bilba Bagginsa.
2.Wyruszenie na wyprawę po skarb.
3.Spotkanie z trollami
4.Niebezpieczeństwo-w podziemnym państwie goblinów.
5.W niewoli u elfów
6.U stóp Samotnej Góry
7.Spotkanie Bilba ze smokiem
8.Bitwa Pięciu Armi
9.Powrót Bilba do domu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T20:23:08+01:00
Wszystko jest w złączniku :)