Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-18T19:27:06+02:00
Zamierzam przyjąć sakrament bierzmowania, aby umocnić moją wiarę.
Pragnę bardziej zjednoczyć się z Bogiem . Jest to moja dobrowolna i
świadoma decyzja . Przygotowania do bierzmowania bardzo pomagają mi
także w życiu osobistym, mogę dzieki nim odnaleźć się w chaosie, który
panuje i jest tak powszechny wśród młodzieży . W Bogu odnajduję spokój
harmonię, jest ucieczką od problemów . Codzienna nawet bardzo krótka
modlitwa wycisza mnie . Chcę bierzmowaniem oddać się Panu,
zjednoczyć się z nim trwale . Wierze, że dzieki temu bedzie on nademną
czuwał .
7 3 7
2009-10-18T20:56:11+02:00
Sakrament bierzmowania jest nam potrzebny w życiu. Tak jak przyjmowaliśmy chrzest jako dzieci komunię świętą tak i bierzmowanie powinniśmy przyjąć. Każdy z nas jako dzieci przyjmował te sakramenty. Ale o bierzmowaniu możemy już zadecydować sami. Ludzie (młodzież ) myślą że to jest nam zbędne ale tak nie jest. Chcąc być rodzicem chrzestnym lub świadkiem musimy mieć bierzmowanie. Jest to kolejny krok w życiu prawdziwego Chrześcijanina . Chciała bym przyjąć go aby w życiu później nie żałować że nie zrobiłam tego że muszę na ostatnią chwilę szybko robić załatwiać bo chciała bym być chrzestną mojego brata dziecka. Jest to nasza własna decyzja czy chcemy już na poważnie być z Bogiem czy wystarczy nam chrzest i pierwsza komunia. O tych rzeczach nie decydowaliśmy rodzice za nas to zrobili a o bierzmowaniu decydujemy sami. Warto to wykorzystać. Taką możliwość stu procentową bycia prawdziwym Chrześcijaninem.
5 3 5