Odpowiedzi

2010-02-27T20:21:43+01:00
Mechaniczne
Filtracja
Krystalizacja
Destylacja
Dekanacja
Chomatografia
Krystalizacja
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T20:21:56+01:00
Przez dekantacje, sedymentacje, destylacje lub krystalizacje, a moze sączenie ?

np. piasek z wodą

1.sedymentacja( opadniecie osadu na dno naczynie)
2.dekantacja(zlanie wody znad osadu)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T20:22:01+01:00
ZLEWANIE CIECZY ZNAD OSADU NP. ZLEWANIE WODY ZNAD OSIADŁEJ NA DNIE MĄKI

KRYSTALIZACJA, CZYLI ODPAROWYWANIE CIECZY PRZY CIEPŁYM OBIEKCIE

FILTRACJA, CZYLI PRZEFILTROWYWANIE CIECZY
1 5 1