Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T20:26:36+01:00
1.Nie stosowane są filtry na kominy.
2.Ludzie kupują coraz więcej samochodów
3.Ludzie palą w piecach co popadnie
2010-02-27T20:32:00+01:00
-natężenie efektu cieplarnianego, wywołanego podwyższoną emisją gazów do atmosfery, oraz pomniejszanie się obszarów leśnych w wyniku ich wycinania i wypalania przez człowieka, czego efektem jest brak dużych powierzchni lasów do pochłaniania nadmiaru energii słonecznej.
-Jednym z bardziej szkodliwych czynników działających na wzrost ocieplenia klimatycznego jest również unoszenie się pyłów w powietrzu, powstałych na skutek nadmiernego spalania paliw samochodowych oraz materiałów energetycznych bez uprzedniego zabezpieczenia ich odpowiednimi filtrami.
-zmieniający się klimat na ziemi jest następnym argumentem