Napisać 10 zdań o swoim mieście użyć konstrukcji there ist/are
mają to być proste zdania takie jak:
1.W moim mieście nie ma Kina
2.W moim mieście są dwa parki
3.W moim mieście jest Centrum Handlowe
4.W moim mieście nie ma basenu
5. w moim mieście nie ma Szpitala
6. W moim miescie nie ma teatru
7. W moim miescie jest Hotel
8. w moim miescie jest Siłownia
9. w moim miescie jest Restauracja
10. w moim miescie nie ma kawiarni
Daje Naj............. tylko pamietajcie o użyciu There ist/are

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T20:30:40+01:00
.W moim mieście nie ma Kina
there isn't any cinema in my town
2.W moim mieście są dwa parki
there are two parks in my town
3.W moim mieście jest Centrum Handlowe
there is shopping centre in my town
4.W moim mieście nie ma basenu
there is not any pool in my town
5. w moim mieście nie ma Szpitala
there isn't any hospital in my town
6. W moim miescie nie ma teatru
there is not any theatre in my town
7. W moim miescie jest Hotel
there is a hotel in my town
8. w moim miescie jest Siłownia
there is a gym in my town
9. w moim miescie jest Restauracja
there is a restaurantin my town
10. w moim miescie nie ma kawiarni
there is not any cofee in my town
2 3 2
  • As6
  • Początkujący
2010-02-27T20:35:07+01:00
1. there is In my town no Cinemas
2 there are In my town two parks
3. there is In my town the Center
4. there is In my town swimming poll
5. there is In my town a hospital
6. there is In my town is not the theater
7. there is in my town is a hotel
8. there is in my town the gym
9.there is in my town a rastaurant
10. there is in my town has no cafes

Nie wiem czy to jest dobrze









15 2 15