Odpowiedzi

2010-02-27T20:29:43+01:00
1 Dzisiaj coś zauważyłam,
I się bardzo przestraszyłam.
Twoje serce zaczęło się smucić,
A Twoje myśli zaczęły się kłócić.
Moje serduszko jest Twemu wierne,
A Twoje usta takie mizerne.
Ty się czegoś bardzo boisz,
Wszędzie, ciągle, wciąż się modlisz.
Bym Cię nagle nie zostawiła,
I Twego serca nie opuściła.
Ale niepotrzebnie tak myślisz,
I sam się po prostu krzywdzisz.
Dla mnie cudowny jesteś Ty,
A w mojej głowie jesteśmy My.
Tylko z Tobą być razem chcę,
Bo ja tak bardzo Kocham Cię!
2
Jest na świecie jedna tylko osoba,
dla której napiszę te piękne słowa:
Kocham Cię nad życie Słoneczko moje!
Dla Ciebie otwieram całe serce swoje,
bo wiem że dla Ciebie warto jest żyć...
Ofiaruję wszystko co najważniejsze
by tylko z Tobą być.
Całą swoją miłość,
wszystkie uczucia i pragnienia,
byś mogła schronić się w moich ramionach
i spełnić najskrytsze marzenia...
Dzielić wartości i troski każdego dnia,
tak piękna miłość niech po wieki trwa!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T20:39:35+01:00
Teraz już wiem na pewno
Nie chcę być żadną królewną
Chcę być z Tobą już na wieki
Gdy się zamkną me powieki
Chcę czuć zapach twój na sobie
Ciągle jesteś w mojej głowie
Znaczysz dla mnie aż tak wiele
W snach widzę nasze wesele ;)
Miłość dotknęła mnie dziś
Obudził ją we mnie mój miś!
Kocham Cię pamiętaj proszę
Tylko Ciebie w sercu noszę