Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T20:29:06+01:00
Kodeks 10 zasad na temat :
Jak poderwać dziewczynę ?

1. nalezy byc uprzejmym
2. nalezy sie usmiechac
3. dziewczyny uwielbiaja komplementy, uzywaj ich jak njawiecej
4. Badz szczery wobec dziewczyny
5. nigdy nie spozniaj sie na spotkanie
6. nie badz nachalny
7. musisz byc kulturalny
8. nie udawaj kogos kim nie jestes, badz soba
9. kupuj kwiatki, kobiety to lubia
10. zapraszaj do kina, lub na spacer, gdziekolwiek, byle by bylo romantycznie
5 4 5
2010-02-27T20:31:52+01:00
1.bądz sobą
2.zainponuj jej
3.zaprzyjażnij się z nią
4.bądz miły
5.chroń ją przed innymi
6.słóż jej pomocom
7.bądz przyjacielski
8.nie dokuczaj jej
9.zawsze z nią rozmawiaj
10.zawsze ją wspieraj w tródnych sytuacjach

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)