PRZEKSZTAŁCANIE WZORÓW !!
Wyznacz wskazane wielkości
a) k=7n WYZNACZYĆ N
b)A=K+6WYZNACZYĆ K
C) Z=7-Y WYZNACZYĆ Y
D) D=A+BC WYZNACZYĆ C
E) X=2K+1 WYZNACZYC K
F) 2K=7N+5 WYZNACZYĆ N

BARDZO PROSZE O NAJSZYBSZA POMOC PLISKA BARDZO WAŻNE DLA MNI

3

Odpowiedzi

2010-02-27T20:30:06+01:00
A) n=k/7
b)k=a-6
c)y=7-z
d)c=(d-a)/b
e)k=(x-1)/2
f)n=(2k - 5)/7
10 2 10
2010-02-27T20:30:08+01:00
A) k=7n WYZNACZYĆ N
7n=k
n=k/7
b)A=K+6WYZNACZYĆ K
K=6-A
C) Z=7-Y WYZNACZYĆ Y
Y=7-Z
D) D=A+BC WYZNACZYĆ C
BC=A-D
C=A-D/B
E) X=2K+1 WYZNACZYC K
2K=1-X
K=1-X/2
F) 2K=7N+5 WYZNACZYĆ N
7N=5-2K
N=5-2K/7
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T20:33:12+01:00
A) k=7n /÷7
n=k/7
b)A=K+6/ -6
K=A-6
c) Z=7-Y/ -7
-Y=Z-7/*(-1)
Y=-Z+7
d)D=A+BC/ -A
D-A=BC/÷B
C=D-A /B
e)X=2K+1/-1
X-1=2K/÷2
K=X-1 /2
f)2K=7N+5 /-5
2K-5=7N /÷7
N=2K-5 /7


15 4 15