Odpowiedzi

2010-02-27T20:47:11+01:00
1.MgO,CO2(2 małe)
mgo + co2 -> mgco3
3.CuO,SO3(3 małe)
Cuo + so3--cuso4
5.K2O, SO2 (2 małe i 2 małe)
k2o + so2->k2so3
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T20:49:27+01:00
1.MgO+CO2---> MgCO3
2. nie reaguje
3.CuO+SO3---> CuSO4
4.nie reaguje, CO to tlenek obojętny
5.K2O + SO2 ----> K2SO3
8 4 8
2010-02-27T22:36:00+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1. MgO + CO2---->MgCO3
2. Nie reagują (obydwa tlenki zasadowe)
3. CuO + SO3---->CuSO4
4. Nie reagują (CO jest tlenkiem obojętnym)
5. K2O + SO2---->K2SO3
9 4 9