Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T20:49:30+01:00
Redaktor- Dzień dobry. Z tej strony Jan Muszka, redaktor Gazety "Luz i blues". Chciałbym z panem przeprowadzić wywiad, czy zgodzi się pan na niego?
Aktor- Tak, oczywiście. Z przyjemnością.
Redaktor- Dlaczego zagrał pan główną rolę w filmie reżyserii Jana Machulskiego "Ten obcy"?
Aktor- Ponieważ to była moja pierwsza, główna rola. Poza tym dzieciaki lubią filmy tego typu jak ja.
Redaktor- Dlaczego właśnie reżyseria Jana Machulskiego? Były inne wersje należące do innych reżyserów.
Aktor- Jan Machulski to wspaniały człowiek. Wszystkie jego produkcje były wyśmienite i popularne.
Redaktor- Jak współpracowało się z aktorami, którzy pracują w tej branży od wielu, wielu lat?
Aktor- Wspaniale! Bałem się na początku, ale teraz zastanawiam się po co. Bałem się presji, że jeżeli zepsuję jakąś scenę będą awantury. Lecz aktorzy tylko mi pomagali.
Redaktor- Dziękuję za wywiad! Mam nadzieję, że zobaczę jeszcze pana na ekranie! :)
Aktor- Dziękuję. Też mam taką nadzieję.
2010-02-27T20:49:36+01:00
Odpowiedzi napisz sam
1.Czy okazujesz skruchę po skradzeniu 50 zł?
2.Dlaczego nie okazujesz uczuć?
3.Czy próbowałeś jakoś rozwiązać problem twojego taty?
4.Czy chciałbyś dalej podjąć naukę?
5.Czy czułeś się bohaterem po uratowaniu dziecka?
6.Jak zareagował twój ojciec na wieść twojej ucieczki?
7.Czy Ula jest Ci bardzo bliską osobą?

lub jescze takie :

w jaki dzień rozpoczyna się akcja (pogoda)?? odp w dżdżysty i chłodny dzień
jak się nazywał pies?? odp Dunaj
kto miał siostrę helenkę?? odp julek miler
dlaczego dzieci uwielbiały przebywać na wyspie?? odp ponieważ nikt poza nimi nie przychodził na wyspę.
jak miała na imię przyjaciółka pestki?? odp ula
w jakiej miejscowości się toczy cała akcja?? odp wieś młynówka
przy jakiej rzece?? odp przy rzece młynówki
które dziecko nie mówiło prawdy mamie?? odp pestka
1 5 1
2010-02-27T20:49:52+01:00
Ja: Cześć Zenku
Z: Witam
Ja: czy mógłbym ci zadać kilka pytań
Z: oczywiście
Ja: czy podobało ci się na wyspie
Z: tak oczywiści było nie najgorzej, miałem jedzenie od kolegów
Ja: podobała ci się Ula
Z: Ula tak był boska
Ja:Nie bałeś się uciec z domu
Z: na pewno troche, ale przecież w domu nikt mnie nie chciał po śmierci matki
Ja: dlaczego ukradłeś pieniądze przekupce
Z:musiałem bo bym umarł z głodu
Ja: dlaczego szukałeś wuja
Z: on tylko mógł mi pomóc
Ja: ciszysz się że wszystko dobrze się skończył
Z: tak jestem szczęśliwy że wszystko dobrze się skończyło
Ja: dziękuję za odpowiedź, miło mi się z tobą rozmawiała
Z mi z tobą również
Ja: no to do zobaczenie
Z: Cześć
1 5 1