Muzyka pop, muzyka country. muzyka rockowa, pochodna, elektroniczna muzyka taneczna muzyka klubowa, Rap blues soul regge jazz muzyka latynoska folk muzyka ludowa world music muzyka rozrywkowa z różnych miejsc świata napisz do każdego muzyki rodzaju jednego przedstawiciela muzyki
proszę i z góry dzięki

3

Odpowiedzi

2010-02-27T21:14:10+01:00
Pop- bajm
country-Lidia Kopania
rockowa-czerwone gityary
pochodna-Art of Noises
elektroniczna-Throbbing Gristle
taneczna-Eurodance
klubowa-dj Boom Monk Ben
rap-Grandmaster lash & The Furious Five
blues-Chris Thomas King
soul regge-TUMBAO
jazz-Louis Armstrong
latynoska- Shakira
folk-Elizabeth Cotten
ludowa-Marcin Stańczuk
world music-Isihia
muzyka rozrywkowa-Budka Suflera
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T21:38:52+01:00
Pop: Madonna
Country: Bill Haley
Rock: Sztywny pal Azji
elektroniczna: Björk
taneczna: Eurodance
Klubowa: Basic Element
Rap: OSTR
Blues: Dżem
Soul: Whitney Houston
Reggae: Izrael
Jazz: Bisquit
Latynoska: Shakira
Folk: Kapela ze Wsi Warszawa
Ludowa: Marcin Stańczuk
world music: Isihia
Rozrywkowa: Piotr Szczepanik

2010-02-27T22:05:04+01:00
Pop - Michael Jackson
Country - Elliott Brood
Rock - Henry Cow, Caravan, Gong.
elektro- Bookovsky, Cargo, Daniel Bloom, Dariusz Kaliński
Taneczna - Snap!, Culture Beat, Dr. Alban, Pharao, Corona, Masterboy,
Rap - Tupac Shakur , Eminem, 50 Cent
Blues - Elmore James, Robert Nighthawk, Howlin' Wolf
Soul - Alicia Keys, Sly Stone, Aretha Franklin,
Regge - Bob Marley
Latynoska - Natalia Oreiro
Folk - Wooddy Guthrie
Ludowa- Mazowsze
World- Isihia
Muzyka Włoska- O. Respighi, A. Casella
Muzyka Hiszpańska- COSTO RICO