Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T20:49:22+01:00
Nie znam twojego zdania, imo zadanie wstawione bez sensu, ale:

Według mnie nie.Nie powinniśmy zmieniać środowiska na Antarktydzie , bez względu na to jak ogromne są złoża surowców naturalnych. To jedyny obszar na ziemi nie przekształcony przez człowieka i warto zachować jej piękno. To właśnie nad Antarktydą jest ogromna dziura ozonowa, ponieważ tam warstwa ozonu jest najcieńsza, a gdyby ludzie zaczęli prowadzić tam jakieś wykopaliska, powiększyłaby się jeszcze bardziej i zniszczyła piękno Antarktydy. Poza tym żyje tam wiele niesamowitych zwierząt, które mogą żyć tylko na Antarktydzie.
2010-02-27T20:49:58+01:00
Nie tak sie nie powinno robic