Odpowiedzi

2010-02-27T20:48:55+01:00
DO WODY PRZYSTOSOWUJĄ JĄ SKRZELA PRZEZ KTÓRE ODDYCHA
DO LĄDU KOŃCZYNY DZIĘKI KTÓRYM LEPIEJ SIĘ MOŻE PORUSZAĆ
2010-02-27T20:48:58+01:00
Ląd:
- płuca
- kończyny kroczne

Woda:
- skrzela
- błony pławne
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T20:51:53+01:00
Ląd:
oddycha przez skórę
długie, umięśnione tylne nogi
więcej nie pamiętam...;D

Woda:
błony pławne między palcami,
skóra pokryta śluzem,
ciało spłaszczone,
nieruchome połączenie głowy z tułowiem...

Pozdrawiam OlEl;P