Odpowiedzi

2010-02-27T20:51:14+01:00
Znam jeden bierze sie 7up taki napoj wylewa zostawia tylko troszke i dosypuje cyba z tego co pamietam to sody oczyszczonej i wstrzasa nie wiem czy to nie bylo jeszcze ze sie H₂O₂(woda utleniona) dodawało bo juz nie pamietam. To sie swieci fajnie :D poszukaj na necie przepisu :p
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T20:54:52+01:00
Z kartki papieru: łódkę, samolot, tulipana (wyższa szkoła jazdy), kulkę ;)
z pudełaka: szkatułkę, obkleić zapałkami i innymi fantami
z modeliny/ masy solnej koraliki a potem nawlec je na żyłkę
***
zależy jak bardzo nie masz niczego ^^
***
z kawałka materiału i skórek pomarańczy (ususzonych): pachnącą poduszeczkę do szafy
z wydrążonej pomarańczy (tzn. ze skórki w kształcie półkuli): świecznik [powbijaj goździki] albo pucharek do lodów
3 5 3