Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T19:25:08+02:00
Pałeczka okrężnicy wytwarza toksyny

laseczka jadu kiełbasianego pomaga w trawieniu pokarmu roślinnego

salmonella powoduje masowe zatrucia pokarmowe
19 3 19
2009-10-18T19:25:22+02:00
Salmonella,laseczka jadu kiełbasianego - powoduje masowe zatrucia pokarmowe
pałeczka okrężnicy -wytwarza toksyny

wszystko zostało spr. w internecie wiec wydaje mi sie ze smialo mozna przepisac :)

14 2 14
2009-10-18T19:33:32+02:00
Pałeczka okrężnicy-pomaga w trawieniu pokarmu roślinnego
laseczka jadu kiełbasianego-wytwarza toksyny
salmonella -powoduje masowe zatrucia pokarmowe
22 3 22