Musze zrobić na angielski prace przestrzenną, coś z wielkiej brytanii tak myślałam że bym zrobiła big bena ale nie wiem z czego byście mogli mi napisać jak najwięcej pomysłów macie tylko takich najłatwiejszych i najleprzych, daje naj...

3

Odpowiedzi

2010-02-27T20:58:03+01:00
Zrob z roznych podełek po perfumach butach czy czyms uformuluj go i naprzyklad dziedziniec kolo niego oblkej papierem daj rozne ozdoby ladne :)) wytnij okna jakas droge kolo tego mozez przyklejic z kaszy trawe pomalowac farba zielona
1 5 1
2010-02-27T21:00:40+01:00
Hmmm, a może po prostu skołuj jakieś duże pudełko lub nawet kilka pudełek, ustaw w taką wysoką wierzę. Potem oklej je brązowym papierem. Z dodatkowej kartki wytnij zegar. A tą wierzyczkę możesz wykonać robiąc ostrosłupa (zrób sobie siatkę), czy coś w tym stylu.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T21:21:24+01:00
Fajnie by wyglądała makieta w której wyszczególnione rzeczy by wystawały. makieta mogła by być z deski do której poprzyklejałabyś różne rzeczy( oczywiście makietę należało by pomalować) . Uwzględnić na niej mogłabyś np. nie tylko zabytki, ale też różne fajne miejsca. Mógłby być to np. zamek w Gloucester w którym kręcili Harrego Pottera. Mogłabyś namalować autostrady i poprzyczepiać tam samochodziki dla dzieci i jakoś wykombinować takie coś jak te autobusy co u nich jeżdżą. i te budki telefoniczne. Mogłabyś zrobić most z jakiegoś wyciętego kartonika. A i jeszcze fajnie by wyglądało, jakby te wyszczególnione rzeczy miały obok przyczepioną karteczkę z informacjami o nich. Można jeszcze np. wykorzystać jakieś stare zabawki jeśli masz np. takie figurki jakieś 'farma' albo jakieś ludziki i zwierzątka poustawiać w różnych miejscach. Nie wiem czy mnie rozumiesz, ale chodzi mi głównie o to, żeby to, co zdecydujesz się zrobić nie było poświęcone tylko jednej rzeczy a kilku. Myślę że tak by lepiej wyglądało. Pozdrawiam.
1 5 1