Odpowiedzi

2010-02-27T21:02:25+01:00
Klikasz prawym przyciskiem myszy na pulpicie i wybierasz właściwości. Następnie wybierasz zakładkę "Wygląd" i w drugim okienku wybierasz kolor. Na koniec klikasz "ok".
2010-02-27T21:04:45+01:00
Na pulpicie klikasz prawy przycisk myszy i dajesz właściwości potem w zakładce wygląd masz schemat kolorów tam się zmienia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T21:21:23+01:00
Na pulpicie klikamy prawym przyciskiem na własćiwości potem na wkładke wygląd a potem na schemat kolorów można wybrać niebieski(standart)/oliwkowozielony/srebrny/