Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T21:08:27+01:00
Zauważmy, że po każdych siedmiu dniach będzie znowu wtorek. Musimy więc odpowiedzieć na pytanie jaką resztę z dzielenia przez 7 daje 1000.
1000 = 7*142 + 6
Reszta wynosi 6, więc wystarczy od wtorku odliczyć sześć dni do przodu. Będzie to poniedziałek.

Będzie to poniedziałek.
2010-02-27T21:10:40+01:00
2010-02-27T21:10:49+01:00
6 czerwca 2011 roku ? piątek ? xd