Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T21:31:43+01:00
Tak, ponieważ liść:
a) jest najbardziej nasłonecznioną częścią rośliny,
b) ma największą powierzchnie,
c) dzięki małym „otworkom” ma stały dostęp dwutlenku węgla
d) ma zapewnioną odpowiednią ilość wody
e) w liściu występuje chlorofil
1 5 1
2010-02-27T22:44:43+01:00
Czy zgadzasz się ze stwierdzeniem:
Liść - to organ idealnie przystosowany do przeprowadzenia fotosyntezy.
Tak lub Nie..
Uzasadnij odpowiedź, podając odpowiednie przykłady:
- posiada barwnik- chlorofil
- ma stosunkowo dużą powierzchnię
- posiada aparaty szparkowe
- posiada miękisz palisadowy i gąbczasty
- może ulegać modyfikacjom
38 1 38