Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T07:55:27+01:00
Obraz Horace Verneta jako alegoria upadku powstania listopadowego
Prometeizm w etyce charakteryzuje postawę etyczną, dla której ideałem moralnym jest dobrowolne podporządkowanie działań jednostki dobru większych grup społecznych lub nawet całej ludzkości. Nawiązuje do mitycznej postaci Prometeusza. Oznacza także bunt przeciwko boskim wyrokom i siłom natury oraz cierpienie własne w imię szczęścia ogółu.

3 3 3
2010-02-28T07:56:13+01:00
Moja opinia na temat tego dzieła jest pozytywna.
Myślę,iż ten obraz został pokazany w sposób pouczającym co tak naprawde może zrobić taki potężny ptak.Mamy widoczne rany na Prometeuszu,który prawdopodobnie został podrapany szponami.


Licze na naj:)
5 1 5