Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T21:10:49+01:00
Obieg mały inaczej zwany (płucny):
Komora Prawa->pień płucny i tętnice płucne->naczynia włosowate płuc->żyły płucne->przediosnek lewy

tyle że ja mu spisałem z książki od bilogii jak leci po kolei:P
1 5 1
2010-02-27T21:15:03+01:00
Hej mały obieg to bedzie
-żyły płucne
-LP
-LK
-PP
-PK
tetnica plucna
wlosniczki wogol [pecherzykow plucnych

mam nadzieje ze pomoglam jezeli chcesz cos wiecej na ten temat to pisz bo nie dawno to mielismy na lekcji;D
Pozdr.;D
1 5 1
2010-02-27T21:46:39+01:00
To jest:

- żyły płucne, prawa i lewa komora serca, prawe i lewe płuca, pęcherzyki płucne.