Odpowiedzi

2009-10-18T19:38:11+02:00
A=50%b
b=2a

a=66%b
b=1,5a

a=25%b
b=4a

a=75%b
b=1⅓a

a=33%b
b= 3a
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-18T21:11:18+02:00
1)a=160 b=800
160/800*100%=16000/800=20%
2)a=480 b=144000
48/1440*100=4800/1440=3,33% (3)
3)a=120 b=1500
120/1500*100%=12000/1500=8%
4)a=18 b=720
18/720*100%=1800/720=2,5%
5)a=15 b=84,87
15/150*100=1500/150=10%
mam nadzieje ze oto chodzilo :):)