Plis pomocy !!!
Na pn muszę mieć plan wydarzeń z tragedii J. Słowackiego " Balladyna" . Z tym że robiliśmy na lekcji część ( więc ją tu napiszę , żeby było łatwiej wam go dokończyć)
1.Plany Goplany.
2. Czary Skierki i Chochlika, pomieszanie planów królowej.
3. Przybycie Kirkora, deklaracje obu sióstr.
4. Wyprawa po maliny decydująca o wyborze żony przez Kirkora.
5. Zabójstwo Aliny przez starszą siostrę.
6.Przybycie pary i Wdowy na zamek księcia.
7. Wyprawa Kirkora po koronę Popielów.
8. Rządy Balladyny na zamku :
- uczty dla możnych

No i tu trzeba dokończyć ; / ( ten 8 pkt, i do tego jeszcze reszte)

2

Odpowiedzi

2010-02-27T21:21:00+01:00
9. Próba usunięcia znamienia z czoła.
10. Groźby skierowane do pustelnika.
11. Śmierć Grabca.
12. Balladyna samozwańczą królową.
13. Walka wojsk morderczyni i Kostryna z armią Kirkora-Smierć dowódcy.
14. Pozbawienie życia wspólnika.
15. Sąd nad poddanymi.
16. Sprawiedliwa kara-zabicie Balladyny przez piorun.

Ja miałam fragmenty tylko Balladyny... No i nie wiem czy ten plan jest dobry...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T21:21:11+01:00
8. ... - wygnanie matki z zamku
9. Grabiec zabity przez Balladynę.
10. Walki pod murami Gniezna.
11. Przekupstwo żołnierzy Kirkora.
12. Śmierć Kirkora.
13. Balladyna otruwa Kostyna.
14. Balladyna na królewskim tronie.
15. Śmierć Balladyny od uderzenia pioruna.