Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T19:27:01+02:00
Jak nazywał sie bohater?
Na czym polegał błąd Małego ksiecia?
Jak miałą na imię przyjaciólka bohatera?
Jaki morał można wynieść z tej lektury?
4 4 4
2009-10-18T19:28:45+02:00
1.Zdaniem Małego Księcia, czym widzi się najlepiej? - sercem
2.Co MK robił na swojej planecie?
3.Kogo MK spotkał w drodze na ziemie?

4 3 4
2009-10-18T19:37:32+02:00
Dlaczego maly ksiae wybral ta roze a inne
i czemu byla ona wyjatkowa