EWA LIPSKA
Takie czasy


Idę podwórkiem. I nagle
Podbiega do mnie sześcioletni chłopczyk
W poziomkach policzków.
W ręce trzyma drewniany pistolet.
"Pif! Paf!" strzela w moim kierunku.
Potem chowa broń do kieszeni.
"Robota skończona" mówi i odchodzi.

Zawiadamiam rodzinę. Przyjaciół.
Dzwonię na milicję i zgłaszam swoją śmierć.
Ale wszyscy rozkładają ręce:
"Takie to czasy" mówią.



Wypisz z tego wiersza epitety, przenosnie i porównania.

dam naj. zalezy z czasem.

2

Odpowiedzi

2010-02-27T21:30:55+01:00
Epitety:
-drewniany
-takie

Przenośnie:
-w poziomkach policzków

Porównania:
-nie wiem xD

Tylko to znalazłam.
Szczerze mówiąc to nie wiem czy jest w ogóle jakieś porównanie.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T21:32:07+01:00
Epitety:
sześcioletni chłopczyk,
drewniany pistolet.
Takie czasy

przenosnie:
W poziomkach policzków.

porównania.
chyba Takie to czasy
4 2 4