Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T21:50:51+01:00
X - wszyscy chłopcy
y - wszystkie dziewczęta

x+y=150 |*9
3/7x+1/3y=46 |*21

1/3x+1/3y=50
3/7x+1/3y=46

1/3x-3/7x=4 *21
7x-9x=84
-2x=84


Zadanie bez sensu, nie ma rozwiązania, próbowałam na wszystkie sposoby.
2010-02-27T22:00:58+01:00
Rozwiazanie jest w pytaniu test pisalo 150 osób
zaliczyło 46 osób z czego 1/3 dziewczęta , 3/7 chlopcy
nawet obliczjąc 1/3 z 46 osób wychodza ulamki

to nie ma poprawnego rozwiązania wychodzą ułamki , jeżeli chodzi o osoby
sory, nie wiem o co chodzi ?