Staszek wybrał się z kolegami na wycieczkę rowerową. Po przejechaniu jednej czwartej całej drogi powiedział: "jeszcze osiem kilometrów i będziemy w połowie drogi". Ile kilometrów liczy trasa całej wycieczki?

czekam na odpowiedzi. z góry dziękuję. ;*

3

Odpowiedzi

2010-02-27T21:39:50+01:00
2010-02-27T21:40:01+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T21:40:44+01:00
X-dł. trasy

1/4x+8km=1/2x
1/4x=8km
8km*4=32km

odp. Trasa ma 32km