Szukam filmu zagranicznego . Nie znam tytułu :(
Opis filmu:
Chłopak poznaje dziewczyne i zakochuje się w niej lecz ona wyjeżdża aby wziąść ślub z innym.
Chłopak jest uczulony na coś więc cały czas , prawie od urodzenia jest zamknięty w kuli (takiej jak ludzie chodzą po wodzie xdd).
Kiedy przemierza jakies miasta w poszukiwaniu tej dziewczyny trafia do cyrku itp.
Na końcu znajduje ją i biorą slub wtedy ona wypuszcza go z tej kuli i dowiaduje sie ze nie jest już na nic uczulony .

czy cos w tym stylu .....


Pomóżcie plis :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T21:40:33+01:00
,,Balonowy chłopak" :D
Tez to oglądałam :D
pozdrawiam:)
2010-02-27T21:40:59+01:00
2010-02-27T21:41:20+01:00
Chyba " Balonowy chłopak " ;)