Świat bez tajemnic. Zad19/16

Krzyżówka

3. Część morza lub jeziora z trzech stron obrzeżona lądem.
4. Morze otoczone lądami.
6. Grupa wysp położonych blisko siebie.
7. Nie jest nim Morze Kaspijskie.
8. Zwężenia obszaru wodnego, łączące dwa zbiorniki wodne.
9. Część lądu najdalej wysunięta w stronę morza lub jeziora tworząca charakterystyczny występ.

Prosze o szybką odpowiedź. Najlepiej jeszcze dzisiaj. Z góry dziękuję!

2

Odpowiedzi

2009-10-18T19:33:17+02:00
3. ?
4. Śródlądowe
6. Archipelag
7. Morze
8. Kanał
9. Półwysep
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T19:56:58+02:00
3.Zatoka
4.Śródlądowe
6.Archipelag
7.Morze
8.Cieśnina
9.Półwysep
6 2 6