Odpowiedzi

2010-02-27T21:49:26+01:00
-several
- Of
- Which
- Documents
- Provide
- Not lived
- Not stayed
- More
2010-02-27T21:50:50+01:00
Kilka - some
dotyczących - on
które - which
dokumentów - documents
dostarczyć - furnish
nie mieszkam - I don't live
nie przebywałam - don't stayed
jeszcze - yet
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T22:27:58+01:00
-some
-tego nie wiem
-which
-documents
-provide
-not lived
-not stayed
-else