Odpowiedzi

2010-02-27T21:54:24+01:00
Musisz ją zachęcać do robienia różnych prostych czynności. Pogadaj z nią również o jej rodzinie i przeszłości...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T21:54:48+01:00
Zapytaj ja jak to bylo w jej czasach jak bylo kiedy byla mloda co sie wtedy dzialo czy dobrze to wspomina zapytaj sie czy jej teraz jest dobrze. jakie miala kiedys zainteresowania czy cwiczayla jakis sport co lubi jesc . jakie kwiaty. opowiedz jej o sobie o tym jak ci idzie w nauce pochwal sie jej. opowiedz o sowjej bracie o sieostrze moze ona tez ci opowie o swoich.
2010-02-27T21:54:51+01:00
Może spróbuj zapytac o rodzinę, czasem można w ten sposób złapac kontakt