Odpowiedzi

2010-02-27T21:54:26+01:00
Trzeba sobie obrać jakiś cel, np: dziś naucze się danego przedmiotu, jutro następnego itd.
najlepiej uczyć się na bieżąco, albo pare dni przed sprawdzianem, byle nie jeden..etapami, i dobrze jest rysować wykresy itp. lepiej się zapamiętuje..
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T21:57:02+01:00
Tak, Możesz uczyć się w przyjemny sposób np. jedząc coś słodkiego, słuchając muzyki. Ja tak robie jak mam lenia, biorę czekoladkę i już :)
A zamiast wkuwać nudne regułki wymyślam własne, takie które łatwo zapamiętam, i które mają najkrótszą treść. Na lenia polecam też naukę na świeżym powietrzu (w miarę możliwości) i np. w towarzystwie kimpeli, przyjaciółek. :)


Myślę, że pomogłam :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T21:59:16+01:00
Na początek posprzątaj swój pokój lub miejsce w którym zamierzasz się uczyć. Zrób listę przedmiotów, których musisz się nauczyć, od najważniejszych po te, które mogą trochę poczekać. Włącz muzykę (spokojną, nie pobudzającą). Zrób sobie herbatki i zacznij się uczyć. Mój sposób to wyobrażanie sobie, że mówisz do kogoś. Czytasz np. jedną stronę podręcznika, a następnie opowiadasz ją 'osobie', którą sobie wyobrażasz (Ja zawsze mówię do mojego idola ;]). Pomyśl, że im szybciej skończysz, tym prędzej będziesz mógła robić coś przyjemnego. Pomyśl też o tym, że gdy już się nauczysz i dostaniesz pozytywną ocenę w szkole rodzice przestaną marudzić ;)
1 5 1