Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T21:58:01+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam Pana ..... na obiad do Pana Tumnusa, który odbędzie się dnia 12.03.2010r w ........... o godz 12. Dobra atmosfera gwarantowana.
Organizatorzy
2 1 2
2010-02-27T21:59:38+01:00
ZAPROSZENIE
serdecznie zapraszam na obiad do pana tamnusa , ktory odbędzie się dnia 17 wrzesnia 2010 r o godzinie 15 00. Liczę na pana obecność .
podpis
4 3 4