Odpowiedzi

2010-02-27T22:06:20+01:00
3,25 x 1,4 + 8,84 : 1,7= 4,55 +5,2= 9,75

(4,5 +1,83) x 1,2 -4,75= 6,33 x 1,2 -4,75=7,596 - 4,75= 2,846 ( 2,85)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T22:06:25+01:00
3,25 x 1,4 + 8,84 : 1,7= 4,55 +5,2= 9,75


7.596-4.75=2.846


2010-02-27T22:06:58+01:00
4,55+5,2=9,75
6,33 x 7,596- 4,75= 43, 33....-ulamek nieskonczony,nieokresowy
Tak wyszlo zgodnie z kolejnoscia rozwiazywania i kalkulatorem;)
mam nadzieje,ze nic nie pomylilam..