Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T22:07:02+01:00
Rosliny jednoliscienne okrytonasienne:
trawy, kukurydza, bambus, pszenica, jeczmien, zyto, proso,rosliny cebulowe, rosliny wodne, palma
dwuliscienne o łodygach zielnych:
groch, fasola, pomidor, marchew,
dwuliscienne o łodygach zdrewniałych:
Buk, dab, klon, Lipa, sosna pinia
5 3 5
2010-02-27T22:07:53+01:00
Miłorząb dwuklapowy
pokrzywa
topola
kukurydza
fasola
koniczyna
jabłoń
grusza
śliwa
kalafior
rzodkiew
1 3 1
2010-02-27T22:08:47+01:00
Grusza jabłoń śliwa brzoskwinia leszczyna kasztanowiec dąb morela mak mirabelka
1 2 1