Odpowiedzi

2010-02-27T22:13:43+01:00
Przesyłam Ci link do strony, na której znalazłam tą piosenkę liryczną:
http://chomikuj.pl/blue_angel/Piosenki+liryczne+-+moje+ulubione
Miłego śpiewania:P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T22:14:27+01:00
Urszula -Dziś już wiem

Kiedy zamiera wokół nas, w ciszę zaklęty świt....
I ten sam... obcy czas, puste dni....
Gdy Ci zabiera kogoś czas, rozpaczą sięgasz gwiazd....
A gdzieś tam... obcy świat, pusty dom...

Dziś już wiem...
Będziesz zawsze blisko mnie...
I wierzę w dobry czas...
Kiedy ból odejdzie sam...

Jak Ciebie teraz kochać mam, jak Cię nie kochać mam...
Taki sam... bliski lecz, inny tak...

Dziś już wiem...
Jesteś zawsze blisko mnie...
A w sercu oddech gwiazd...
I Anioły w moich snach...

Dziś już wiem...
Będziesz zawsze blisko mnie...
I wierzę w dobry czas, ból odejdzie sam...
Odejdzie na dobre...
Dziś już wiem, jesteś zawsze blisko mnie...
A w sercu oddech gwiazd i Anioły w moich snach...
2010-02-27T22:14:29+01:00
Urszula - Dzis juz wiem

Kiedy zamiera wokół nas, w ciszę zaklęty świt....
I ten sam... obcy czas, puste dni....
Gdy Ci zabiera kogoś czas, rozpaczą sięgasz gwiazd....
A gdzieś tam... obcy świat, pusty dom...

Dziś już wiem...
Będziesz zawsze blisko mnie...
I wierzę w dobry czas...
Kiedy ból odejdzie sam..



EDYTA GEPPERT - Piotrusiu Panie

Marzena Korzonek - Modlitwa.