Odpowiedzi

2010-02-27T22:22:32+01:00
Nadmierne zuzycie;
- zakrecanie kranu podczas mycia zebow(wlewanie wody do kubeczka)
- kapiel pod prysznicem,a nie w wannie
- myc podlogi ta sama woda, ktora mylismy np. naczynia
Zanieczyszczenia:
- myc samochody z dala od rzek( aby plyny z ktorych korzystamy nie splywaly do rzek)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T22:23:29+01:00
1. Zamiast kąpieli w wannie, bierz prysznic.
2. Nie zostawiaj odkręconego kranu podczas mycia zębów.
3. Zmywarkę włącz w tedy gdy jest ona pełna, najlepiej raz dziennie.
4. Zadbaj by w twoim domu korzystano w oczyszczalni ścieków.
5. Pamiętaj o tym, że niektórą wodę możesz wykorzystać po raz kolejny.
6. Nie zanieczyszczaj zbiorników wodnych (rzeki, jeziora)
1 5 1
2010-02-27T23:14:11+01:00
Branie prysznica zamiast kompieli w wannie
mycie samochodów w myjniach samochodowych
używanie zmywarki