Z podanych sum wypisz wyrazy podobne czyli ..np.
a) 5a -2b-4a + 5= a-2b + 5 i coś takiego zrobić w tym :
12x²-5x+7y-x² =
8,3ab-ab+17ab+8a-11=
5,2xy-3ab+4ab-5 i 1/5 +2=
w tym działaniu powyżej to 5 i 1/5 oznacza że to jest 5 całych i 1/5-to jest ułamek zwykły

2

Odpowiedzi

2010-02-27T22:35:29+01:00
12x²-5x+7y-x² = 12x²+2x
8,3ab-ab+17ab+8a-11=8,3ab+17ab+8a-11=25,3ab+8a-11
5,2xy-3ab+4ab-5 i 1/5 +2=5,2xy+ab-5,2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T22:35:33+01:00
12x²-5x+7y-x² =
11x²-5x+7y

8,3ab-ab+17ab+8a-11=
24,3ab+8a-11

5,2xy-3ab+4ab-5 i 1/5 +2=
5,2xy+ab-3⅕
1 5 1